Ny lokalgruppe NOAH Aarhus
NOAH har fået en lokalgruppe i Aarhus. Her er to arrangementer du kan komme med til!
Bor du i Aarhusområdet, og kunne du tænke dig at være med i et fællesskab der arbejder for miljøretfærdighed og grøn omstilling?
Så kom forbi Sager der Samler onsdage kl. 15-17, hvor NOAH Aarhus mødes ugentligt.
Vi har allerede arrangeret filmvisning, og i den kommende tid inviterer vi til inspirationsmøde om agroøkologisk landbrug med besøg af aktivister fra Colombia, Guatamala og Brasilien (26/5) og workshop om byomdannelse ved trafikerede veje (27/5).
Kom endelig forbi! Og læs mere om NOAH Aarhus her.
